تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم زنجان / ۲۰۸ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم زنجان امسال فعالیت می‌کنند

ساعت: 09:49 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470228

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به خدمات رسانی گروه های جهادی در ایام عید گفت: خدمات رسانی گروه‌‌های جهادی در مناطق کم برخوردار در ایام عید تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به محرومیت‌زایی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف روستایی استان زنجان اظهار کرد: گروههای جهادی از چند سال گذشته در طول سال فعالیت دارند و صرفا در ایام تابستان فعالیت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال اقشار مختلف از تشکیل گروه و فعالیت در اردوهای جهادی، تا پایان سال 98 تعداد 208 گروه جهادی سازماندهی شده و در مناطق مختلف استان ارائه خدمات خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان عنوان کرد: تشکیل و ثبت رسمی در بسیج سازندگی شده‌اند که سال 97 نسبت به سالهای گذشته به ویژه در رزمایش خدمت شهریور ماه سال گذشته بهترین و اثربخش‌ترین خدمات را ارائه دادند.

وی افزود: گروههای جهادی در ایام تعطیلات به منظور  خدمت‌رسانی به مردم بویژه در مناطق کم برخوردار انگیزه و شور مضاعفی دارند تا به این صورت شادیها و احساسات پاک عاطفی را بین مردم تقسیم کنند.

امندی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در این ایام نیز خدمات رسانی می‌کنند خاطر نشان کرد: تعداد 50 گروه در عرصه‌های عمرانی(احداث خانه محروم‌، مرمت مسجد و غیره)، فرهنگی و خدمات رسانی(تهیه بسته‌های معیشتی، البسه و غیره)، بهداشت و سلامت‌، کشاورزی و منابع طبیعی و درختکاری فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص بازه زمانی فعالیت اردوهای جهادی در ایام نوروز گفت: اردوی جهادی نوروزی از 20 اسفند ماه اغاز شده تا 20 فروردین ماه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم زنجان / ۲۰۸ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم زنجان امسال فعالیت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..