تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام بیش از ۱۰۰ بسیجی قائم‌شهری و بابلسری به مناطق سیل‌زده سیمرغ

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470302

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ گفت: در حادثه سیل سیمرغ بیش از ١٠٠ نفر نیروی بسیجی از در قالب گروه‌های جهادی از سپاه شهرستان‌های قائمشهر و بابلسر به سیمرغ اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد برمر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حادثه سیل سیمرغ بیش از ١٠٠ نفر نیروی بسیجی از در قالب گروه‌های جهادی از سپاه شهرستان‌های قائمشهر و بابلسر به سیمرغ اعزام شدند.

وی افزود: گروه‌های جهادی اعزامی بسیج سازندگی سپاه مازندران در روستاهای تالارپشت و دستکندکلا به تخلیه لوازم و اثاثیه منازل آسیب دیده به بیرون از منزل، انتقال احشام و لوازم ازبین رفته به خارج از محل مشغولند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ گفت: یک دستگاه تانکر لجنکش سپاه مازندران و پنج دستگاه تانکر لجنکش قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در دستکندکلا مشغول تخلیه آب منازل هستند.

برمر بیان کرد: یک دستگاه موتور بزرگ تخلیه آب از گروه‌های جهادی سپاه قائمشهر نیز در تالارپشت مشغول تخلیه آب است.

وی در پایان افزود: به مردم قول می‌دهیم برادران سپاهی و بسیجی شان تا رفع مشکل تخلیه آب در آخرین محله، آخرین کوچه و آخرین منزل در کنارشان خواهند بود و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم به همه دستگاه‌ها و نهادهایی که به کمک سپاه و بسیج نیاز داشته باشند کمک می‌کنیم تا هیچ کاری روی زمین نماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام بیش از ۱۰۰ بسیجی قائم‌شهری و بابلسری به مناطق سیل‌زده سیمرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..