تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۲۲۶۰ ماموریت اورژانس در مازندران/کاهش ۲۰ درصدی تصادفات

ساعت: 13:12 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470303

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‎های پزشکی مازندران از انجام دو هزار و 266 ماموریت اورژانس از روز 25 اسفند 97 الی پایان روز دوم فروردین 98 در مازندران خبر داد و گفت: هیچ کس جز اورژانس حق درمان بیمار را ندارد و توقع مسافران از هلال احمر برای انجام کارهای درمانی صحیح نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یحیی صالح طبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد خدمات سفر مازندران از انجام دو هزار و 266 ماموریت اورژانس از روز 25 اسفند 97 الی پایان روز دوم فروردین 98 در مازندران خبر داد.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های تصادفی اورژانس طی این مدت 564 ماموریت بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 14 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‎های پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات طی این مدت، کاهش 20.3 درصدی را در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

صالح طبری ادامه داد: ماموریت‌های غیرتصادفی امسال با یک هزار و 702 مورد در مقایسه با تعداد یک هزار و 775 ماموریت سال قبل، کاهش 4 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی سال جاری، 500 نیروی عملیاتی، 90 پایگاه جاده‌ای، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو دستگاه موتورلانس و 20 پایگاه سلامت با امکانات درمانی جهت ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی به کار پرفته شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‎های پزشکی مازندران با بیان اینکه کار اورژانس درمانی است و کار هلال احمر امداد و نجات؛ گفت: هیچ کس جز اورژانس حق درمان بیمار را ندارد و توقع مسافران از هلال احمر برای انجام کارهای درمانی صحیح نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۲۲۶۰ ماموریت اورژانس در مازندران/کاهش ۲۰ درصدی تصادفات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..