تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن صیاد جویباری در دریای خزر

ساعت: 13:10 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470306

صیاد 20 ساله جویباری که برای صید ماهی به دریا رفته بود طعمه آب‌های دریای خزر شد و تاکنون خبری از کشف جسد وی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،محمدرضا صابری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار با اشاره به غرق شدن جوان 20 ساله در آب‌های ساحل کرفون گفت: امیرحسین فتحی صیاد 20 ساله جویباری که برای صید ماهی به ساحل کرفون دریا خزر رفته بود دیگر بازنگشت.

وی افزود: این صیاد جویباری به دلیل مواج بودن دریا و واژگونی تیوپ طعمه دریای خزر شد.

رئیس هلال احمر جویبار با بیان اینکه با اعلام این حادثه بلافاصله نیرو‌هایی از شرکت پره شیلات و هلال احمر برای یافتن جسد به جست و جو پرداختند اظهار کرد: تلاش نیروهای امدادی و ماهیگیران محلی تاکنون ثمری نداشته و هنوزجسد این فرد پیدا نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن صیاد جویباری در دریای خزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..