تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی/ مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودک کار خود را آغاز کرد/ مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقاتی در خرداد ماه سال گذشته در حوزه ادبیات روی داد که در اینجا به مهمترین آنها اشاره می کنیم؛

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودک کار خود را آغاز کرد

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودک (4 تا 11 سال) با معرفی کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران و ارسال این آثار به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد.

ویراست تازه‌ای از کتاب «در سایه آفتاب» منتشر شد

مطالعه سیره عملی امام خمینی(ره) نه فقط در بعد سیاسی که در زندگی فردی نیز ضروری و لازم است. شیوه رفتار امام با خانواده، تربیت فرزندان، مناسبات اجتماعی، سیاسی و... از جمله مواردی است که باید وارد زندگی فردی و اجتماعی ما شود.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، حامد میرزاحسینی را به سمت مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب کرد.

نیشابور می‌تواند به قطب ادبیات عرفانی جهان تبدیل شود

مهدی قزلی در مراسم بزرگداشت روز ملی حکیم عمرخیام نیشابوری با یادآوری آوازه شهر نیشابور گفت: ما ایرانیان در دنیا به فرهنگ و هنر و ادبیات شهره هستیم و هر کدام از شهرهایمان به نامی معروف است.

وی با بیان اینکه مردم، شهر زیبای نیشابور را به عطار و خیام می‎‌شناسند، ادامه داد: نیشابور هم مثل شیراز با هویت ادبی شناخته می‌شود. شهری که جنگ و ویرانی‌های بسیاری را به خود دیده است که نمونه بارز آن لشکرکشی‌های مغولان بوده، ولی هربار ققنوس‌وار سرزنده‌ و سرفرازتر از قبل، ساخته شده است.

ماجرای «قتل بن‌لادن» رُمان شد

رمان جدید مهدی رضایی با عنوان «من بن‌لادن را کشتم» منتشر شد. در این اثر داستانی، ماجرای قتل بن‌لادن و حواشی پیش و پس از آن، دستمایه یک رمان در ژانر اکشن با درونمایه نقد سیاست‌های آمریکا و فساد در سازمان ملل قرار گرفته که از زبان سربازان آمریکایی روایت می‌شود.

«چه هوایی را دوست داری؟» منتشر شد

«چه هوایی را دوست داری؟ » با نویسندگی و تصویرگری زهره پریرخ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شد.

ایران در نمایشگاه کتاب سئول شرکت کرد

نمایشگاه کتاب سئول از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۳ تیر) در مرکز نمایشگاهی «کوئکس» و با حمایت وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره‌جنوبی برگزار شد و ایران هم در آن حضور یافت.

«فروشگاه خواندنی‌های خوشمزه» به سطح شهر آمد

نخستین فروشگاه انتشارات مدرسه با هدف مراجعه مستقیم به مشتریان، معرفی و فروش تولیدات این مؤسسه رسماً آغاز به کار کرد.

این فروشگاه نام «بوفه فروشگاه خواندنی‌های خوشمزه» را بر خود داشت. فروشگاه «بوفه» پیش از این به شکل محدود و آزمایشی فعالیت‌هایی داشت.

این فروشگاه روی یک دستگاه وانت طراحی شد و گنجایش به نمایش گذاردن 140 عنوان کتاب در قطع‌های رحلی و وزیری را دارا بود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی/ مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..