تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیک‌های جالب از تفاوت‌های دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی

۸۴۳۲۶۴

۱۰۱۶ 

دهه ۲۰ زندگی دوران بیخیالی است که راحت زندگی می‌کنید. تا ساعت ۴ صبح بیدار می‌مانید. چند ساعت بعد کاملا سرحال می‌شوید و به کافه می‌روید. هزار تا دوست دارید و می‌توانید بدون هیچ نگرانی یک پیتزای کامل بخورید.

برترین‌ها: دهه ۲۰ زندگی دوران بیخیالی است که راحت زندگی می‌کنید. تا ساعت ۴ صبح بیدار می‌مانید. چند ساعت بعد کاملا سرحال می‌شوید و به کافه می‌روید. هزار تا دوست دارید و می‌توانید بدون هیچ نگرانی یک پیتزای کامل بخورید. ناگهان وارد دهه ۳۰ زندگی می‌شوید. حالا تنها مهمانی‌هایی که دارید، تولد فرزندتان است. نیم ساعت خواب کمتر کلافه تان می‌کند. بهترین هدیه برایتان یک ماهیتابه می‌شود و جوک‌های بابا‌ها برایتان خنده دارین جوک‌های دنیا می‌شوند. این تغییرات برایتان آشنا نیستند؟


در این مطلب کمیک‌های بامزه‌ای را می‌بینید که تفاوت دهه‌های ۲۰ و ۳۰ زندگی را به تصویر می‌کشند. این کمیک‌ها هم شما را برای سال‌های آینده آماده می‌کنند و هم کمک به تجدید خاطره روز‌های گذشته می‌کنند.

کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی کمیک های جالب از تفاوت های دهه 20 و 30 زندگی

منبع: boredpanda




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیک‌های جالب از تفاوت‌های دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..