تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی دایی: امیدوارم دولت کاری کند نیاز به من و امثال من نباشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی صبح امروز پیامی در صفحه اینستاگرام خودش منتشر و اعلام کرد که به زودی به کمک مردم سیل‌زده استان گلستان خواهد رفت.

سیل در نخستین روز سال ۹۸ استان‌های شمالی را در نوردید و خیلی از شهرها و روستاهای منطقه زیر آب رفتند. پس از ۴ روز از وقوع سیل با بسیج عمومی نیروهای امدادی و تلاش نیروهای هلال احمر، این حادثه مهیب با قربانی کردن متاسفانه ۵ هم‌وطن کنترل شده است. علی دایی یکی از سلبریتی‌هایی بود که در زمان وقوع زلزله کرمانشاه کنار مردم ایستاد و توانست کمک های زیادی برای این مردم جمع‌آوری کند .

او تا به حال در سه روستا از کمک‌های جمع آوری شده مردمی خانه ساخته اما امید دارد این بار با تلاش نیروهای امدادی و مسئول نیازی به دخالت افرادی چون او نباشد.

دایی البته می خواهد به دیدن مردم عزیز ترکمن صحرا برود ولی به شدت امیدوار است اینبار نقش او در کنار نیروهای امدادی، نقشی اجرایی نباشد.

در همین رابطه خبرآنلاین مصاحبه‌ای با دایی انجام داده. دایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات گذشته شما همچنان سر حرف خود هستید و قصد کمک به مردم دارید، گفت:«صد درصد همینطور است. من هم متاسفانه ایران نبودم و شب گذشته به ایران برگشتم و مطلع شدم و قصد دارم کمک‌رسان باشم. البته که امیدوارم خود مسئولین دولت وظیفه‌شان را انجام دهند تا دیگر نیازی به من و امثال من برای انجام چنین کارهایی نباشد. ما هم می‌رویم و اگر کاری از دست‌مان برمی‌آمد کمک می‌کنیم. انشالله که جلوتر از همه ما این دولت باشد که به کمک مردم می‌آید.»

او با اشاره به اینکه در حوادث اینچنینی دو مرحله وجود دارد، گفت:«اقدامات ضروری اولیه یک بخش کار است که شنیده ام با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر و سایر مسئولین حالا وضعیت خیلی بهتر شده اما بعد از مرحله بحران، نباید عزیزان مان فراموش شوند و بازسازی و جبران خسارت‌ها گام مهم و ضروری در این شکل اتفاقات است. من سعی‌می کنم قبل از بازی روز هشتم فروردین حتما به دیدار مردم خوب گلستان بروم و در کنارشان باشم ولی امیدوارم که قبل از ما خود مسئولین با تلاش‌های شان نگذارند مردم نارضایتی داشته باشند.»

دایی ادامه داد:«دولت در همچین شرایطی باید در کنار مردم باشد و به آنها کمک کند. این آسیب‌ها هرچه زودتر باید از بین بروند و مردم انشالله مثل قبل به زندگی‌شان بپردازند.»

41257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی دایی: امیدوارم دولت کاری کند نیاز به من و امثال من نباشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..