تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت رییس سازمان نقشه‌برداری از دلیل تشدید بحران سیل در گلستان+ تصاویر

روایت رییس سازمان نقشه‌برداری از دلیل تشدید بحران سیل در گلستانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان نقشه برداری کشور، عالی ترین نهاد حاکمیتی کشور در امور اطلاعات مکانی شناخته می‌شود.در تازه‌ترین واکنش مسعود شفیعی رییس سازمان نقشه برداری کشور  درخصوص علل تشدید بحران سیل در استان گلستان در رشته توییتی در حساب کاربری خود توضیح داد.

گفتنی است؛ در پی سامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته وارد استان گلستان شده است سطح آب رودخانه این استان بالا آمده و در نهایت سد‌های استان نیز سرازیر شده است. به دنبال سرریز این سد‌ها شهر گنبد کاووس و روستا‌های اطراف زیر آب رفتند و وضعیت بغرنجی را برای ساکنان ایجاد کردند.

شفیعی در حساب کاربری شخصی خود نوشت:

یکی از ابزار‌های مهم در مدیریت بحران‌هایی، چون سیل، استفاده از سامانه‌های اطلاعات مکانی است تا بتوان در کوتاهترین زمان، بهترین تصمیم‌ها را برای کنترل محدوده خطر، کمک به آسیب دیدگان، مهار روان آب و نیز جلوگیری از قطع شریان‌های حیاتی اتخاذ نمود.

روایت رییس سازمان نقشه‌برداری از دلیل تشدید بحران سیل در گلستان

آثار زیان بار کم توجهی به GIS در سطوح بالای مدیریتی و نیز عدم همراهی در استقرار زیرساخت داده مکانی کشور NSDI در مواقعی، چون سیل گلستان مازندران بیش از پیش قابل مشاهده است

روایت رییس سازمان نقشه‌برداری از دلیل تشدید بحران سیل در گلستان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت رییس سازمان نقشه‌برداری از دلیل تشدید بحران سیل در گلستان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..