تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی احتیاطی مادر جوان کودکش را در معرض مرگ قرار داد! + فیلم

بی احتیاطی مادر استرالیایی حین رانندگی کار دستش داد! + فیلم///// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان استرالیایی که حین سوار شدن پسر خردسالش روی سقف خودرو با سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلوکتر بر ساعت) اقدام به رانندگی کرده بود به پرداخت جریمه و منع از رانندگی محکوم شد.

ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته و همچنین تلفن‌های همراه تهیه شده بود " اریکا شادفورت" را در حالی که پسر ۴ ساله اش روی سقف خودرو قرار داشت به مدت ۲۰ دقیقه در حال رانندگی در یکی از خیابان‌های این کشور نشان می‌داد. این اتفاق در ماه ژانویه رخ داد و پلیس پس از دریافت تماس از سوی شهروندان با توقف خودروی اریکا او را  بازداشت کرد.

در حالی که رانندگان با زدن بوق‌های ممتد و بالا و پایین کردن چراغ‌های خودرو‌ها تلاش می‌کردند این زن سهل انگار را از این حادثه آگاه کنند او بی توجه در حال رانندگی با سرعتی زیاد در خیابان بود. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی در یک صحنه نزدیک بود این پسر خردسال با از دست دادن تعادل خود به داخل خیابان پرتاب شود که بطور معجزه آسایی از سقوط از روی سقف خودرو گریخت. سرانجام اریکا با هشدار پلیس خودرو را متوقف کرد و پسر خردسالش را از روی سقف خودرو به پایین منتقل کرد. این در حالی بود که این زن جوان خود را مقصر اصلی وقوع این حادثه وحشتناک نمی‌دانست.

بنا به گفته پلیس در لحظه بازداشت سه کودک در خودرو بودند. دو کودک اریکا در حالی که کمربند بسته بودند  در صندلی عقب خودرو حضور داشتند و پسر او نیز روی سقف خودرو قرار داشت. اریکا روز گذشته در جلسه دادگاه به پرداخت ۱۲۰۰ دلار استرالیا (۶۴۶ یورو) و همچنین منع از رانندگی به مدت ۳ ماه محکوم شد.

انتهای پیام/

سوار شدن کودک بازیگوش روی سقف خودرو در خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی احتیاطی مادر جوان کودکش را در معرض مرگ قرار داد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..