تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخرین جزییات از وضعیت راه های کشور

آخرین وضعیت جاده های کشور رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش تصادفات منجر به فوت به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه ظرف ۷۲ ساعت گذشته گفت: از همه رانندگان درخواست می‌کنیم از سبقت غیرمجاز پرهیز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خودروتک : سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی معابر کشور گفت: در مسیر عوارضی اتوبان قم شاهد ترافیک سنگین و در مسیر عوارضی قزوین - رشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین در مسیر قزوین - رشت محدوده رودبار ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: در محور کرج - چالوس محدوده‌های تونل‌های شماره 5 و 7، کندوان و پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. در محدوده ورودی محور تا کیلومتر دو نیز ترافیک فوق سنگین مشاهده می‌شود.

اخرین جزییات از وضعیت راه های کشور
رحمانی ادامه داد: در محور هراز جنوب به شمال و محدوده وانا شاهد ترافیک سنگین هستیم. در آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین نیز در محدوده‌های گرمدره، پل شهید کلانتری و پل فردیس ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: در محور ملک آباد مشهد نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. در محور ساوه - تهران هم ترافیک پرحجم وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین مداخلات جوی در جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در محور کرج - چالوس شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی درخصوص محورهای درگیر در سیل نیز اظهارکرد: محور گرگان - آق قلا در حال حاضر مسدود است و مسیر بندرترکمن به آق قلا به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

رحمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن هشدار به همه رانندگان در خصوص تلفات سرعت و سبقت غیرمجاز ظرف 72 ساعت گذشته گفت: روز گذشته شاهد تصادف‌های هولناکی بر اثر سرعت و سبقت غیرمجاز بودیم. درحقیقت تصادفات کشنده‌ای داشته‌ایم که هیچ یک از سرنشینان زنده نماندند. لذا از همه رانندگان درخواست می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخرین جزییات از وضعیت راه های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..