تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف سلیقه ای که عروسی را به جنجال کشاند! +فیلم

درگیری اقوام عروس با داماد در وسط عروسی! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری اقوام عروس و داماد، جشن عروسی در ترکیه را تبدیل به میدان جنگ کرد. این درگیری هنگامی رخ داد که مهمانان بر سر انتخاب نوع موزیک با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کردند. ظاهرا خانواده عروس و داماد که متعلق به دو منطقه مختلف در ترکیه بودند هر یک اصرار داشتند تا موزیک محلی آن‌ها پخش شود.

این اختلاف سلیقه بر سر نوع موسیقی ابتدا موجب درگیری لفظی بین دو خانواده عروس و داماد و سپس به درگیری فیزیکی اقوام آن‌ها در جشن عروسی منجر شد.

در ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است درگیری مهمانان این جشن عروسی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو مهمانان را در حالی که با پرتاب صندلی‌های پلاستیکی به سمت یکدیگر این جشن را تبدیل به میدان جنگ کرده اند نشان می‌دهد. بنا به این گزارش این درگیری ابتدا بصورت فیزیکی آغاز شد، اما در ادامه با پرتاب صندلی‌های پلاستیکی از سوی طرفین به خشونت انجامید. بنا به گفته شاهدان عینی داماد که هویتش مشخص نشده است پس از گسترش این درگیری با سوار شدن به یک خودرو از جشن عروسی فرار کرد.

پلیس محلی ترکیه با حضور در محل جشن عروسی تلاش کرد که خانواده عروس و داماد را که قرار بود با یکدیگر وصلت کنند از یکدیگر جدا کند. گفته می‌شود در اثر این درگیری شدید به بیش از حدود ۱۰۰ صندلی خسارت وارد شده است. این درگیری در منطقه "آدانا " ترکیه رخ داد. این درگیری در نهایت با کمک پلیس خاتمه یافت. بنا به گفته شاهدان عینی هیچ فدی توسط پلیس بازداشت نشد. همچنین بنا به گزارش پلیس هیچ از مهمانان حاضر در این جشن دچار جراحت شدید نشدند.

گفتنی است؛ درگیری مهمانان در این جشن عروسی در ترکیه در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک مراسم عروسی در هندوستان در اثر درگیری اقوام عروس و داماد به خشونت و آشوب کشیده شده بود. در این درگیری که در ماه دسامبر و در منطقه " لودهیانا" این کشور رخ داد به دلیل به اتمام رسیدن غذا مهمانان بصورت فیزیکی با یکدیگر درگیر شده بودند. در ویدئویی که از این جشن عروسی منتشر شده بود مهمانان را در حال پرتاب صندلی‌های پلاستیکی و شکستن ظروف عروسی به سمت یکدیگر نشان می‌داد. در این ویدئو چند نفر از مهمانان در حالی که غرق خون شده بودند و روی زمین افتاده بودند مشاهده می‌شدند.

انتهای پیام/

درگیری شدید اقوام عروس و داماد جشن را تبدیل به میدان جنگ کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف سلیقه ای که عروسی را به جنجال کشاند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..