تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج ظرفیت های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده

سخنگوی سپاه از بسیج ظرفیت‌ها و تجهیزات سپاه برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان گلستان خبر داد.

بسیج ظرفیت های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی بارندگی های چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل در استان های شمالی کشور به ویژه استان گلستان  و بروز خساراتی در این مناطق شد از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان گلستان خبر داد و گفت: همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است بر اساس یک دستورالعمل ثابت از ناحیه فرماندهی کل سپاه مجوز دائمی و ماموریت به کلیه یگان های سپاه در سراسر کشور ابلاغ شده که به محض وقوع حوادث و بلایای طبیعی ، تمامی واحد ها و یگان های سپاه به امدادرسانی و کمک به مردم بپردازند و بر همین اساس از ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان ، تمامی یگان های سپاه مستقر در این استان به یاری سیل زدگان شتافتند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: پایوران، بسیج یان و نیروهای وظیفه سپاه نینوا، نواحی مقاومت بسیج ، تیپ مردم پایه نینوا ، یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر و تیپ ۴۵ مهندسی جوادالائمه نیروی زمینی سپاه پس از وقوع سیل با حضور در منطقه به سرعت امدادرسانی در راستای نجات گرفتارماندگان در سیل و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر را آغاز کردند.

سردار شریف در ادامه تصریح کرد: واحدهای مهندسی، پشتیبانی و لجستیک سپاه نیز با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی اعم از جرثقیل، کشنده، لودر، بلدوزر ، پل کش و کامیونت اقدام به بازگشایی محورهای مواصلاتی و تخلیه مردم و نجات گرفتار ماندگان در سیل کردند.

 وی افزود :همچنین تعدادی قایق موتوری نیز برای امدادرسانی به گرفتار ماندگان در سیل در شهرستان آق‌قلامورد استفاده قرار گرفت.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در حوزه مردم یاری نیز جابجایی ، انتقال و اسکان سیل زدگان در نقاط امن و نیز توزیع بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم و لوازم و ملزومات گرمایشی توسط سپاه نینوای استان گلستان انجام پذیرفت.

سردار شریف در پایان  از علما ، روحانیون و مسئولین محلی استان به ویژه در شهرستان آق‌قلا  در مساعدت با سپاه برای مجاب کردن مردم برای تخلیه زودهنگام روستا ها که تأثیر بسزایی در کاهش تلفات داشت تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود کماکان در کنار هموطنان سیل زده استان گلستان خواهد بود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617857

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج ظرفیت های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..