تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سرزده معاون سیاسی امنیتی استانداری از وضعیت شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از دو روز گذشته با بازدید از شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه از آخرین وضعیت این شهرستانها بازدید به عمل آورد.

وی به صورت سرزده از مکان های گردشگری و وضعیت پذیرش مسافران بازدید کرد و در بازدید از دریاچه زریبار با انتقاد از وضعیت روشنایی این دیارچه به مسئولین این شهرستان دو روز فرصت داد نسبت به رفع مشکل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

خوش اقبال که همراه خانواده و بدون تشریفات مرسوم مسئولین به این شهرستانها سفر کرده است از مرکز اسکان فرهنگیان، هلال احمر، بیمارستان های سطح شهر، فوریت های پزشکی، آتش نشانی، مراکز اقامتی و هتل ها به صورت سرزده بازدید به عمل آورد و از کم و کیف شرایط موجود در این شهرستانها اطلاع پیدا کرد و به سرپرست های این شهرستانهای تاکید کرد کلیه امکانات شهرستان را برای رفا حال شهروندان و مسافران نوروزی مهیا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان هدف از بازدید را ارزیابی دستگاه های خدمات رسان به مسافرانی که در سال جدید وارد استان کردستان می شوند عنوان کرد، افزود: کردستان و شهرستانهای مرزی قطب گردشگری استان کردستان هستند و با توجه به تاکیدات استاندار محترم کردستان، تمام تلاش ما این است که از این فرصت امسال بیش از گذشته استفاده کنیم.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه فضای تلاش و حضور دستگاه های خدمات رسانی جهت استقبال و پذیرش مسافران مطلوب است.

انتهای پیام/ع

بازدید سرزده معاون سیاسی امنیتی استانداری از وضعیت شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سرزده معاون سیاسی امنیتی استانداری از وضعیت شهرستانهای سروآباد، مریوان و بانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..