تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهت دهی نیات موقوفا&#15

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: رونق تولید یک خط مشی تاثیر گذار و حیاتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای خروج از وضعیت تحریم اقتصادی و حرکت در مسیر استقلال ایران اسلامی میباشد که در این راستا وقف به عنوان یک عنصر حمایتی در کلیه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .. میتواند کمک رسان تحقق شعار سال باشد.

وی با اشاره به نیاز ضروری اوقاف استان به حمایت همه جانبه مردم و خیرین گفت: بیش از ۹۰ درصد موقوفات استان کردستان با نیت مساجد میباشد و در حال حاضر که نیاز اصلی استان و کل کشور تولید داخلی میباشد خیرین میبایست با ایجاد وقف‌هایی با نیت حمایت از تولید کنندگان داخلی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی زمینه را برای اشتغال زایی، رونق تولید و اقتصاد فراهم آورند.

نوروزی خاطر نشان کرد: مشاورین وقف در کل استان آماده مشورت دهی به خیرین استان میباشند و این اداره کل با همراهی مردم، روحانیون و نخبگان استان تمام تلاش خود را برای جهت دهی نیت واقفین جدید در راستای تحقق شعار سال انجام خواهد داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان مردم شریف کردستان را مردمی متدین، پایبند به ارزش‌های نظام و خیر دانست و گفت: کردستانی‌ها در شرایط سخت وفاداری خود را به نظام نشان داده اند و همچنین وجود خیرین و واقفان بزرگی دراستان نشان از اهتمام کرد‌های غیور و شریف ایران به سنت حسنه وقف و همقدمی در ایجاد عدالت اجتماعی و کمک به نیازمندان دارد امید است با همراهی همیشگی این مردم عزیز در سالجاری زمینه لازم برای ایجاد وقف‌هایی در راستای شعار سال فراهم آید.

انتهای پیام/ع

جهت دهی نیات موقوفات استان به سمت "رونق تولید"



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهت دهی نیات موقوفا&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..