تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۲۰ هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نظام مرادی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان استان تا کنون، تعداد ۳ هزار و ۴۳۲ نفر میهمان در قالب ۷۹۱ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل ۲۰ هزار و ۷۵ نفر روز میهمان می‌باشد.

مرادی افزود: در نوروز ۹۸ تعداد ۱۶ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.

به گفته وی در نوروز ۹۸ تعداد ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

بیش از ۲۰ هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۲۰ هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..