تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان هرچه سریعتر به سیل زدگان کمک رسانی کنند

مسئولان هرچه سریعتر به سیل زدگان کمک رسانی کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید  در دیدار با حجت الاسلام سلیمانی فر مدیر کل اوقاف و امور خیر استان گلستان، ضمن ضمن ابراز تأسف شدید از مصیبت وارده به مردم استان گلستان و مازندران و برادران اهل سنت در مناطق سیل زده اظهار کرد: باید در زمینه کمک رسانی به مردم سیل زده تسریع شود و عملیات عمرانی و کمک به خانواده‌ها جهت جبران خسارت وارده به اثاثیه و زمین‌های کشاورزی آن‌ها اقدامات اساسی انجام شود.

وی از اقدامات جهادی طلاب در مناطق سیل زده و اظهار همدردی آن‌ها به مردم سیل زده تشکر کردند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: نباید به مرور زمان این مردم فراموش شوند و تا بازگشت امور به شرایط عادی زندگی برای آن‌ها باید مسئولین در کنار آن‌ها باشند.

انتهای پیام/ ش

دیدار مدیرکل اوقاف گلستان با آیت الله علوی گرگانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان هرچه سریعتر به سیل زدگان کمک رسانی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..