تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در قزوین

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470151

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بارندگی شدید و احتمال بروزسیلاب در استان قزوین از روز دوشنبه ۴فروردین در سطح استان آعاز و تا رو چهارشنبه ۷ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله مهدی‌خانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، توده هوای بارشی از اوایل وقت روز یکشنبه 4 فروردین ماه در استان فعال خواهد شد.

وی افزود: با ورود این سامانه بارشی، بارش‌ها تا اوایل روز چهارشنبه 7فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اذعان کرد: اوج بارندگی‌ها از صبح تا اواخر وقت روز دوشنبه 5فروردین رخ خواهد داد که با پیش بینی حجم بالای بارش، وقوع آبگرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها محتمل است.

وی هشدار داد: بارندگی شدید و احتمال بروزسیلاب در استان قزوین از روز دوشنبه ۴فروردین در سطح استان آعاز و تا رو چهارشنبه ۷ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مهدیخانی ابراز کرد: دستورات لازم جهت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با رخدادهای احتمالی صادر شده، لذا از تمامی مردم خصوصا مسافرین، روستائیان و عشایر تقاضا می‌شود از اقامت در مسیل‌ها، حاشیه و حریم بستر رودخانه‌ها و نیز کوهپایه‌ها و نواحی سیل گیر اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..