تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین محموله کمک‌های امدادی آذربایجان‌غربی به مناطق سیل‌زده ارسال شد

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470157

نخستین محموله کمک‌های امدادی آذربایجان‌غربی ظهر امروز به مناطق سیل‌زده شمال کشور ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، نخستین محموله کمک های امدادی جمعیت هلال احمر استان به همراه ۱۵۰۰ بسته غذایی و مقادیری برنج و نان، امروز با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شد.

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از روند ارسال کمک های امدادی استان به مناطق سیل زده در ارتباط با اولویت های مورد نیاز مناطق سیل زده گفت: امروز در تماس با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل بحران استان گلستان و همچنین تماس با آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت و اولویت های مورد نیاز مناطق سیل زده را جویا شدم.

وی افزود: بر اساس اطلاعات واصله شرایط در مناطق سیل زده شده تثبیت شده و اکنون اقلام غذایی، پتو و تا حد امکان کمک های نقدی، اولویت و نیاز اصلی مردم در مناطق سیل زده استان گلستان است.

شهریاری اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد جمعیت هلال احمر استان، ایستگاه هایی را جهت جمع آوری کمک های مردمی در ارومیه و سایر شهرستان های استان دایر نماید.

وی گفت: مردم نوع دوست استان می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده، تحویل دهند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین محموله کمک‌های امدادی آذربایجان‌غربی به مناطق سیل‌زده ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..