تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید بیش از ۱۶۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470153

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان دوم فروردین بیش از ۱۶۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل جباری در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، اظهار داشت: از ٢٨ اسفند ٩٧ تا پایان روز دوم فرودین سال جاری ۱۶۱ هزار و ۶۶۲ نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان‌غربی بازدید کردند. 
وی، افزود: در طول این ایام بیش از ۲۱ هزار و ۲۸۰ نفر از موزه‌ها و بناهای تاریخی سطح استان بازدید داشته‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، ادامه داد: بالغ بر ۲۵ هزار مسافر در هتل‌ها و مراکز اقامتی سطح استان اقامت کرده‌اند.
وی، بیان داشت: بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز بالای ۱۸۵ مورد بوده که این رقم نسبت به دوره‌های قبل افزایش مناسبی دارد.
جباری، تصریح کرد: اعضای ستاد خدمات سفر آذربایجان‌غربی در آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران بوده و رویکرد اصلی ستاد در معرفی حوزه بوم‌گردی و گردشگری روستایی بوده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید بیش از ۱۶۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..