تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کامل استانداری آذربایجان‌غربی برای کمک به سیل‌زدگان گلستان

ساعت: 13:38 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470058

در تماس تلفنی دو استاندار مورد تأکید قرار گرفت‌؛

استاندار آذربایجان‌غربی در تماس تلفنی با استاندار گلستان ضمن اعلام همدردی خود و مردم آذربایجان‌غربی، از آمادگی کامل استانداری و نهادهای امدادی استان برای کمک به مردم سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری در این تماس تلفنی با اعلام تاسف از وضعیت به وجود آمده و سیل حادث شده در شرق استان گلستان، از آمادگی نهادهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای آغاز کمک رسانی به مردم سیل زده گلستان خبر داد و اظهار داشت: در صورت لزوم و صلاحدید، مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌غربی به صورت ویژه برای بررسی نحوه کمک‌رسانی مردم و نهادهای رسمی و غیر رسمی استان به هموطنان شرق استان گلستان، به این استان اعزام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی نیز با مدیران کل بحران گلستان و مازندران تماس و آمادگی استان را برای هرگونه کمک و مساعدت اعلام کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کامل استانداری آذربایجان‌غربی برای کمک به سیل‌زدگان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..