تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق شعار سال "رونق ت&

ساعت: 20:13 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470195

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب قوانین دو فوریتی مجلس برای تحقق شعار سال رونق تولید در کشور خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: تحقق شعار سال رونق تولید نیازمند تصویب برخی قوانین دو فوریتی مجلس است.

سخنگویی کمسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه نامگذاری های هر ساله مقام معظم رهبری از سال ۷۳ بصورت مستمر و با هدف تقویت اقتصاد و رونق تولید کشور انجام شده است افزود: متاسفانه این شعارها در بین دستگاه های دولتی و اجرایی آنچه که باید عملیاتی می شد محقق نشد.

بدری با قدر دانی از مردم و بصیرت مردم در زمینه عملیاتی کردن این نامگذاری ها در سال های گذشته، افزود: مردم بیشتر از مسئولان توانستند با درک کامل از بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری های هرسال به عمق و اهداف این نامگذاری ها پی برده و آن را در جامعه تا حد و توان خود عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: نباید شعارهای هرساله را در حد واندازه یک بیانیه، پوستر و برنامه های تلویزیونی و سخنرانی اکتفا کنیم و باید همه تلاش کنیم تا این شعارها با فرهنگ سازی در بین مردم و با تصویب قانون های که می تواند برای عملیاتی تر کرد این نامگذاری ها در کشور کمک کند هرچه سریعتر ورود پیدا کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چه قوانینی که در قبل و چه قوانینی که در مجلس قرار هست برای رونق گرفتن تولیدات داخلی کمک کند باید هم افزایی و پس بررسی مجدد آن این قوانین هرچه سریعتر به تصویب و به مرحله عملیاتی در کشور برسد، تصریح کرد: اگر نیاز به قوانینی باشد که باید بصورت فوری آن قوانین به تصویب برسد، مجلس باید این قوانین را در قالب دوفوریتی تصویب و در سطح دستگاه های اجرایی دولت عملیاتی کند.

بدری ادامه داد: اگر امروز از همان زمان های اولیه نامگذاری سال به بیانات مقام معظم رهبری خوب توجه می شد و در جامعه از طریق مسئولان اجرایی عملیاتی می شد وضعیت اقتصاد و تولید ملی ما الان به این شکل نبود.

وی بیان کرد: دستگاه های دولتی امروز شاهد سوء مدیریت در کشور شده است بطوری که هیچ چیز سرجای خودش نیست و قیمت ها روزبه روز بر روی اجناس و کالاهای مختلف مثل پیاز، شکر و غیره در حال افزایش است.

سخنگویی کمسیون عمران مجلس با اعلام این خبر مبنی بر اینکه دولت امروز سوء مدیریت در کشور به شدت در حال افزایش است گفت: جهاد کشاورزی باید با پیش بینی های لازم بر روی عرضه و تقاضا جلوی گرانی های اخیر در بازار پیاز و برخی کالاهای دیگر را می گرفت.

بدری با بیان اینکه تذکرات زیادی هم در مجلس و هم بصورت کتبی و حضوری به مسئولان دستگاه های اجرایی کشور داده ایم افزود: متاسفانه مسئولان عزم جدی در مدیریت کشور ندارند و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور بسیار ضعیف و غیرقابل قبول است.

وی اصلاح نظام بانکی کشور را برای پیشرفت در رونق گرفتن تولیدات ملی مهم دانست و افزود: بانک مرکزی از شش ماه گذشته شروع به اصلاح سیستم و نظام بانکی کشور نموده است و با اصلاح این نظام بانکی فعلی امیدواریم شاهد رونق تولید در زمینه های مختلف کشور باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحقق شعار سال همت مسئولان را می طلبد و اگر مسئولان از همان ابتدا به نامگذاری های پیوسته سال های متعدد مقام معظم رهبری توجه می کردند امروز اقصاد کشور دچار چالش نمی شد.

وی گفت: کمسیون ویژه حمایت از تولیدات داخلی در مجلس تشکیل شده است و قرار هست با تصویب برخی قوانین دیگر در سال جدید به کمک تحقق شعار سال و رونق تولید ملی با کمک مردم و مسئولان بشتابیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق شعار سال "رونق ت&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..