تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیجیان اصلاندوز به راهیان نور اعزام شدند

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470137

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل در قالب اردو های راهیان نور در اصلاندوز با ۲ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ حسین حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پارس آباد اظهار داشت: در قالب کاروان های راهیان نور 90 نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با 2 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و فدای میهن اسلامی شان کردند افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان با اخلاص و با ایمان به اراده خویش و برای دفاع از میهن اسلامی شان عازم میدان‌های نبرد شدند و هم اکنون در هر وجب از خاک مناطق عملیاتی خون یک شهید نهفته است.

حسین زاده با اشاره به اینکه باید قدر این سفر معنوی را بدانیم تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند و معنوی جهت آشنایی با رشادت ‌های رزمندگان اسلام است لذا باید قدر این سفر ارزشمند و معنوی را دانسته و خود را جزو ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و اروند بازدید می‌کنند و مهم‌ترین هدف از اعزام این کاروان‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم است که باید مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیجیان اصلاندوز به راهیان نور اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..