تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمیشان در وضعیت اضطراری قرار ندارد / تعیین وضعیت در صلاحیت یک خبرگزاری نیست !

ساعت: 21:04 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470200

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد و تذکر لازم به خبرگزاری مربوط داده می شود .

این موضوع در حالی است که وزیر کشور نیز در سفر امروز خود به استان گلستان اعلام کرد : خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده است ، مردم به شایعات توجه نکنند .

گفتنی است که سیل نوروزی گلستان روز ششم خود را سپری کرده و به تدریج به وضعیت نسبی در ثبات و هدایت سیلاب رسیده است ، خبرگزاری ایرنا در دو روز متوالی و در یک ساعت مشخص (حدود ساعت 19 ) ، خبر از زیر آب رفتن گمیشان در روز اول ( دیروز ) و وضعیت اضطراری گمیشان در روز دوم (امروز ) را مخابره می کند .

از طرفی تشخیص و تعیین وضعیت بحرانی در سطح شهرستان ، صرفا در صلاحیت مراجع رسمی مربوط و ذیصلاح قرار دارد ، نه یک خبرگزاری که البته از بودجه دولت نیز ارتزاق می کند.

باید توجه داشت در این شرایط خاص و بحرانی ؛ انتشار این قبیل اخبار بی مبنا و نادرست ، نه تنها کمکی به حل مشکلات موجود نمی کند بلکه باعث افزایش نگرانی و اضطراب در مردم مناطق سیل زده می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمیشان در وضعیت اضطراری قرار ندارد / تعیین وضعیت در صلاحیت یک خبرگزاری نیست !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..