تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی We The Revolution برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

We. The Revolution یکی دیگر از بازی های خوش ساخت سال ۲۰۱۹ می باشد که توانسته جایزه ی بهترین طراحی هنری را از جشنواره ی Pixel Awards 2018 دریافت کند. این بازی اثری از استودیو Polyslash می باشد که Klabater آن را منتشر کرده و سبک بازی را می توان استراتژیک، تاریخی و مبتنی بر انتخاب گیمر دانست. گیم پلی منحصر به فرد و اتمسفر تاثیرگذار این بازی می تواند هوایی تازه نفس را در اختیار گیمرهایی بگذارد که به دنبال تجربه ی بازی هایی با سبک و سیاق جدید هستند. ظاهر چشم نواز بازی با مکانیزم های دلنشین خود می تواند فضایی کاملا تضادگرایانه را در بازی های امروزی به گیمر منتقل کند. We. The Revolution یک بازی منحصر به فرد با گرافیکی کاملا خاص است که در دوران انقلاب فرانسه روایت می شود؛ دورانی که نمی توانید دوست را از دشمن تشخیص دهید.

شما نقش قاضی در انقلاب Tribunal را خواهید داشت که باید هرکاری برای تبرئه شدن از دشمن انقلاب را انجام دهد و بتواند رای دادگاه را به سمت خود بگیرد. شما باید بازی سیاسی خطرناکی را شروع کنید که سال ۱۷۹۴ در پاریس شروع شده است. داستان بازی We. The Revolution شما را در شرایط مبهمی قرار می دهد که هیچ راه حل قطعی برای آن ها وجود نخواهد داشت. قدرتی که بر سر مرگ و زندگی بشریت سلطه انداخته، بار و مسئولیتی سنگین برای شما دارد که می تواند تقدیر انقلاب فرانسه را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. شما باید سخنرانی کنید، وظایف متعدد را به کارمندان خود بدهید و مشاجرات سیاسی بسیار سنگینی را در پشت پرده داشته باشد.

We The Revolution PC-HOODLUM

دانلود-بازی-We-The-Revolution

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution اسکرین-شات-بازی-We-The-Revolution info

We. The Revolution is a unique game with a singular art style set in the blood-soaked and paranoid world of the French Revolution, where often you could not tell a friend from an enemy. As a judge of the Revolutionary Tribunal, you will have to trudge through this setting passing sentences, playing a dangerous political game, and doing everything in your power to not to be guillotined as an enemy of revolution. At the end of a day you will also confront your decisions with your family and very often they will see it differently.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: 3.0 GHz Dual-Core – Intel Core 2 Duo E8400

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB VRAM, Intel HD 4400 / NVIDIA GeForce 9600GT / AMD Radeon HD 3850

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: 3.1 GHz Dual-Core – Intel i3 2100

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / AMD Radeon HD 5850

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی We The Revolution برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..