تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Baba Is You برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

Baba Is You یک بازی معمایی است که قوانین آن به صورت بلوکه های منظم در اختیار شما قرار می گیرد و باید با آن ها تعامل داشته باشید. با تغییر در ساختار بلوکه ها می توانید روش کارکرد بازی را تغییر دهید، اشیاء جدید را معرفی کنید و تعاملات کاملا شگفت انگیزی را در بازی ایجاد نمایید. این بازی به شدت موفق اثری از استودیو Hempuli Oy می باشد که با گرافیک پیکسلی و دوبعدی در شبکه استیم منتشر شده است. تنها با جا به جا کردین چندین بلوکه به سادگی می توانید خود را به صخره ای سرسخت تبدیل کنید، چمن ها را به موانعی خطرناک و هدف بازی را به مفهومی کاملا جدید انتقال دهید.

بازی دوست داشتنی Baba Is You بیش از ۲۰۰مرحله داشته که مکانیزم های آن کاملا مجزا از یکدیگر و منحصر به فرد هستند. شما باید محیط بازی را کاملا درک کنید تا بتوانید آن را به درستی دستکاری کرده و تعامل های صحیحی با فضای هر مرحله داشته باشید. این بازی در فستیوال بازی های مستقل سال ۲۰۱۸ توانسته جوایز بسیاری را بدست آورد. حضور در مراسم Nordic Game Jam 2017 و IndieCade Europe Choice Award از دیگر افتخارات این بازی می باشد.

Baba Is You PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Baba-Is-You

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You اسکرین-شات-بازی-Baba-Is-You info

Baba Is You is an award-winning puzzle game where you can change the rules by which you play. In every level, the rules themselves are present as blocks you can interact with; by manipulating them, you can change how the level works and cause surprising, unexpected interactions! With some simple block-pushing you can turn yourself into a rock, turn patches of grass into dangerously hot obstacles, and even change the goal you need to reach to something entirely different.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 2.0 GHz+, 32-bit

Memory: 1 GB RAM

Graphics: ATI Radeon X1300/NVIDIA GeForce 6600 GT/Intel HD 3000 or better

Storage: 200 MB available space

Sound Card: Intel High Definition Audio

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Baba Is You برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..