تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت پست در استان سیل زده گلستان ساماندهی شده است

معاون فنی و بازرگانی و رئیس ستاد بحران شرکت، در پی وقوع سیل در استان‌های شمالی از ساماندهی وضعیت امور پستی خبر داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد احمدی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل استان‌های شمالی، بویژه استان گلستان گفت:استان‌های معین مناطق حادثه دیده درآماده باش کامل قرار دارند.

وضعیت پست در استان سیل زده گلستان ساماندهی شده است

وی با تشریح اقدامات انجام شده توسط ادارات ذیربط اعلام کرد: هماهنگی لازم برای اسکان موقت همکاران و خانواده ایشان انجام شده و تمامی همکاران در ستاد و نقاط حادثه دیده بسیج شده و آمادگی لازم برای کنترل بحران و مقابله با خطرات احتمالی را دارا هستند.

رییس ستاد بحران شرکت همچنین از استقرار واحد‌های پست سیار در راستای خدمت رسانی به هموطنان خبر داد و اعلام کرد: خوشبختانه با توزیع به روز تمامی مرسولات پستی در شهر آق قلا، قبل از شروع خطر، از وقوع خسارت جلوگیری شد و تمهیدات لازم برای انتقال تجهیزات و ملزومات دفاتر پستی به اماکن امن پیش بینی شده است.

معاون فنی و بازرگانی با اعلام این نکته که در پی تامین شرایط مناسب در خطوط مواصلاتی، مرسولات قبول شده و عبوری، رهسپار شده اند، اعلام کرد: اقدام لازم به منظور برآورد آسیب و خسارت احتمالی و همچنین اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای برطرف کردن مشکلات‌های ایجاد شده، در حال انجام است.

احمدی با اعلام آمادگی پست، به ویژه در استان‌های خراسان شمالی و مازندران برای قبول کمک‌های مردمی و تحویل آن به اهالی مناطق آسیب دیده گلستان گفت: هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های مرتبط در این زمینه صورت گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت پست در استان سیل زده گلستان ساماندهی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..