تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین شاگرد کلوپ چه کسی بود؟

۸۴۵۰۹۳

۱۳۴۵ 

یورگن کلوپ از بین تمام ستاره‌هایی که مربی‌شان بوده بهترین آن‌ها را معرفی کرد که کسی نیست جز ماریو گوتسه.

خبرورزشی: یورگن کلوپ بعد از چند سال خاطره‌انگیز در دورتموند سرمربی لیورپول شد و سرخ‌های مرسی‌ساید را تبدیل به مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس کرده است.

در جدیدترین مصاحبه یورگن کلوپ با نشریه «ساکر لادوما» که در آفریقای‌جنوبی منتشر می‌شود، او در پاسخ به سؤالی درباره «بهترین بازیکنی که شاگردش بوده چه کسی است؟» جواب جالب توجه و شگفت‌انگیزی داد: «بهترین بازیکنی که مربی‌اش بوده‌ام؟ ماریو گوتسه. او باورنکردنی بود. با این حال بزرگ‌ترین پیشرفت را زیر نظر من روبرت لواندوفسکی داشت.»

کلوپ زمانی که هدایت لیورپول را برعهده گرفت تصمیم داشت گوتسه را به آنفیلد بیاورد ولی ماریو ترجیح داد از بایرن‌مونیخ به دورتموند برگردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین شاگرد کلوپ چه کسی بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..