تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 2019 اپل احتمالا به شارژر سریع ۱۸ واتی مجهز می‌شود

براساس شایعات جدید، اپل قصد دارد در جعبه‌ی آیفون 2019، از شارژر سریع ۱۸ واتی به‌همراه کابل شارژ USB-C به لایتنینگ استفاده کند.

یک وبلاگ ژاپنی که بر محصولات اپل (Apple) تمرکز دارد، اخیرا گزارش جدیدی را به‌نقل از منابعی معتبر منتشر کرده و در آن از برخی جزئیات مربوط‌به آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل پرده‌برداری کرده است. 

براساس گزارش مذکور، اپل همچنان قصد دارد در آیفون‌های جدیدش از درگاه لایتنینگ استفاده کند. البته، موضوع مهم این گزارش به شارژ سریع بر می‌گردد. ظاهرا اپل بالاخره در پی استفاده از شارژر سریع ۱۸ واتی در جعبه‌ی آیفون‌هایش است. نکته‌ی دیگر این است که گفته می‌شود در جعبه‌ی آیفون‌های ۲۰۱۹، کابل شارژ USB-C به لایتنینگ را نیز شاهد خواهیم بود.

وبلاگ ژاپنی در گزارشش می‌نویسد:

افزون‌بر نکات یادشده آیفون بعدی احتمالا همچنان از کانکتور لایتنینگ بهره خواهد برد؛ اما این‌بار کابل شارژ تغییر خواهد کرد. این کابل از نوع USB-C به لایتنینگ است. درضمن، به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد از آداپتور ۱۸ واتی با درگاه USB-C استفاده کند.

در‌حال‌حاضر، آیفون‌های اپل با آداپتور ۵ واتی مجهز به درگاه USB روانه‌ی بازار می‌شوند و چنین تغییری می‌تواند تاحدزیادی محسوس باشد. آداپتور ۱۸ واتی امکان شارژ سریع را فراهم خواهد کرد. براساس بررسی‌ها، چنین آداپتوری می‌تواند درصد باتری گوشی آیفون ۱۰ را در عرض یک ساعت از ۱ درصد به ۷۹ درصد برساند. 

آیفون ۱۱ / iPhone 11

شایعه‌ی فعلی از برخی جوانب با شایعات پیشین در تناقض است. درواقع، پیش‌تر همین وبلاگ ژاپنی مدعی شده بود کوپرتینویی‌ها همچنان در آیفون‌های ۲۰۱۹ نیز به استفاده از شارژر ۵ واتی ادامه خواهند داد.

وبلاگ ژاپنی ضمن اشاره به گزارش اخیر منتشرشده‌ی مینگ‌چی کو، ادعا می‌کند آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ معکوس مجهز خواهند شد. به‌عبارتِ‌دیگر، این گوشی‌ها همچون گلکسی اس ۱۰، توانایی شارژ دیگر دستگاه‌ها و گجت‌ها را خواهند داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی آیفون‌های ۲۰۱۹ و مشخصات فنی و قیمت احتمالی آن‌ها چیست؟

*توجه: تصاویر به‌کار‌رفته در این مقاله، رندرهای غیررسمی منتسب به آیفون‌های جدید هستند و زومیت نمی‌تواند صحت آن‌ها را تأیید کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 2019 اپل احتمالا به شارژر سریع ۱۸ واتی مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..