تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز خانه‎ها در مناطق سیل‌زده وصل شد

مجید بوجارزاده افزود : گاز تمام مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران هم‌اکنون وصل و شرایط خطوط لوله گازرسانی این مناطق تحت کنترل است.
وی اظهار داشت : 3 خط از خطوط لوله انتقال گاز استان گلستان در مسیر سیلاب است. همکاران ما به صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این استان در رفاه و آرامش باشند.
بوجارزاده گفت: اگر مورد قطعی گاز گزارش شود به دلیل مصرف بالا و افت فشار گاز منطقه است و مشکلاتی از این دست یک به یک توسط همکاران ما بر طرف می‌شود.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، به سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان منجر شد.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
 

41231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز خانه‎ها در مناطق سیل‌زده وصل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..