تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند

تقدیر محسن رضایی از جوانان گمیشان که از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جدیدترین پست صفحه شخصی اینستاگرامش از جوانان یکی از مناطق استان گلستان تقدیر کرد. او در صفحه مجازی خود با انتشار تصویری نوشت:

«جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند.

سیل گلستان از سمت آق قلا به سوی شهر گمیشان در حرکت بود، اما قبل از آن که به گمیشان برسد، جوانان شهر با پر کردن کیسه های شن و خاک و قرار دادن آنها در کنار آبراه ها به هدایت سیل به خارج از شهر مشغول بودند.

خوشبختانه از دیشب و با اعلام این هشدار که «خطر، گلستان را تهدید می کند» مسئولین مربوطه هرچند با تأخیر بسیج شده و در حال کنترل بحران هستند.
نیروی دریایی استان از اسوی ستاد بحران مأموریت یافته خط آهن که موجب جمع شدن آب در شهر آق قلا ومنطقه شده می شود و به آب از شهر خارج می شود».

شایان ذکر است؛ سامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته وارد استان گلستان شده باعث بالا آمدن آب رودخانه و در نهایت سرریز شدن سد‌های استان شده است. به دنبال سرریز این سد‌ها شهر گنبدکاووس و روستا‌های اطراف زیر آب رفتند و وضعیت بغرنجی را برای ساکنان ایجاد کردند. سیلاب در ابتدا گنبدکاووس را فرا گرفت و بعد از آن به سمت آق‌قلا و گمیشان گسیل شد. 

بیشتر بخوانید: #سیل_گلستان | آقای استاندار شما فقط مسئول خانواده‌ خودتان نیستید +تصاویر

جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..