تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر بازگشت کاوه رضایی به ایران نباشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از اینکه باشگاه شارلوا بلژیک مهاجم ایرانی خودش را به کلوب بروژ فروخت، کاوه رضایی از روی بدشانسی با مصدومیت مواجه شد و فرصت درخشش در باشگاه مطرح بلژیکی را از دست داد. بعد از این اتفاق بروژ تصمیم بر قرار دادن کاوه در لیست مازاد باشگاه گرفت. تصمیمی که باعث شد خیلی ها فکر کنند پروژه بازگشت رضایی به فوتبال ایران و پیوستن به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس کلید می خورد. اما به نظر می رسد که چنین اتفاقی بعید باشد. چراکه بروژ با 5 میلیون یورو کاوه را در اختیار گرفته و بعید است با قیمتی کمتر از این راضی به فروش دوباره مهاجم ایرانی تیمش شود. کاوه رضایی در حال حاضر بازیکن آزاد بروژ نیست. بلکه مسئولان باشگاه بلژیکی او را در لیست مازاد قرار دادند و به همین دلیل برای فروش دوباره اش به یک باشگاه دیگر مطمئنا تقاضای پول زیادی خواهند کرد. پولی که بعید است تیم های ایرانی در این مقطع از زمان داشته باشند.

41257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر بازگشت کاوه رضایی به ایران نباشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..