تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار کشته و خسارات سیل گلستان

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان، آخرین تلفات جانی سیل گلستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم، حسین زارعی تعداد افراد فوت شده بر اثر سیل اخیر در استان گلستان را یک نفر اعلام کرد و اظهار کرد: این فرد در همان روز‌های ابتدایی وقوع حادثه و بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داده است.

آمار کشته و خسارات سیل گلستان
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان افزود: البته معاون عمرانی استانداری تعداد فوت‌شدگان را دو نفر اعلام کرده، اما آنچه تا‌کنون به‌صورت رسمی به پزشکی قانونی ارجاع شده، یک نفر است.

زارعی از آماده‌باش پزشکی قانونی استان خبر داد و اضافه کرد: برای ایام نوروز، کشکیک‌های نوروزی را در نظر گرفتیم، اما بعد از وقوع این حادثه، پزشکی قانونی شرق و غرب استان به صورت آماده‌باش کامل درآمدند تا در صورت نیاز خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: هر چند حادثه سیل اخیر به خسارت‌های مالی همچون تخریب خانه‌ها و منازل مسکونی را به دنبال داشته، اما خوشبختانه خسارت و تلفات جانی زیادی نداشته است.

عمق فاجعه سیل گلستان بیشتر از گفته مسئولان است

نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: عمق فاجعه سیل در گلستان بیشتر از آن چیزی است که از سوی مسئولان اعلام می‌شود.

شهرام کوسه غراوی اظهار کرد: عمق فاجعه سیل در گلستان بیشتر از آن چیزی است که از سوی مسئولان اعلام می‌شود.وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید عمق این فاجعه به وجود آمده را بیان کنند، افزود: خانه‌های بسیاری از اهالی شرق و شمال گلستان تخریب شده است و مناطق سیل زده نیازمند توجه جدی‌تر مسئولان هستند.

نماینده مردم کلاله، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی که اهالی شهر‌های گنبدکاووس، سیمین شهر، آق قلا و … درگیر سیل هستند بسیاری از اهالی شرق استان به ویژه در شهر‌های مینودشت و گالیکش درگیر رانش شده اند.

وی با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی شرق استان بازگشایی شده است، اضافه کرد: هنوز آمار دقیقی از خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل و رانش در گلستان ارائه نشده است، اما حجم تخریب خانه‌های مسکونی شهری و روستایی بسیار بالا است.

کوسه غراوی با اشاره به اینکه مشاهده‌های میدانی نشان می‌دهد خانه‌های مسکونی مناطق درگیر سیل و رانش بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده اند، گفت: هرچند مسئولان قول‌هایی برای پرداخت خسارت داده اند، اما نیاز است با سرعت ریز خسارت وارده برآورد و بررسی شده و پرداخت شود.

آمار کشته و خسارات سیل گلستانآمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان آمار کشته و خسارات سیل گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار کشته و خسارات سیل گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..