تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه جنجالی با شقایق دلشاد + فیلم

شقایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران، مدل و بازیگر است

به گزارش شمانیوز: شقایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران، مدل و بازیگر است. شقایق دلشاد بازیگری است که در سریال شهرزاد با گریم و چهره‌ای متفاوت دیده می‌شود.وی در سریال شهرزاد به عنوان پرستار از پریناز ایزدیار نگهداری می‌کند!

ورود به مدلینگ
بنده مدل تبلیغاتی اسلامی و باحجاب هستم وتبلیغات بسیاری را هم انجام دادم. خیلی پیشنهاد از کشور گرجستان و دیگر کشور‌ها داشتم، ولی همیشه عاشق وطنم بودم و دوست داشتم که با حجاب به کارم ادامه بدم و البته در کنار بازیگری هم کنم که اگر میخواستم از کشور خارج شوم پیشنهادات خیلی خوبی هم داشتم.

فعالیت های هنری
بنده چندین و چند تئاتر بازی کردم، در سریال کیمیا نقش زندانی را داشتم که خانم آزیتا حاجیان را در زندان خیلی اذیت میکرد، در فیلم دختر افغان نقش اول فیلم بودم که در آن یک دختر مظلوم افغانی را بازی میکردم

یک فیلم هم نقش اول بازی کردم که همسر شهید بودم و این آخری هم که در سریال شهرزاد نقش شاهپسند پرستار شیرین را دارم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه جنجالی با شقایق دلشاد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..