تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود لاریجانی و جهانگیری به استان گلستان

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر دو روزه از نزدیک مناطق سیل زده را مورد بازدید قرار دهد و سپس در جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تصمیمات لازم را برای جبران خسارات وارد شده اتخاذ کنند.

طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به خصوص استان های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.

لاریجانی در بدو ورود به استان گلستان در فرمانداری شهرستان ساحلی بندرترکمن حضور یافت و پس از بازدید از رودخانه قره سو با مدیران محلی جلسه گذاشت. 

لاریجانی پس از این جلسه به روستای خواجه نفس رفت و با مردم سیل زده حاشیه گرگان رود دیدار و گفت و گو کرد. 

رییس مجلس همچنین از شهر سیلزده گمیشان نیز دیدن خواهد کرد. 

صبح امروز عبدالرضا رحمانی فضلی و فرهاد دژپسند وزرای کشور و امور اقتصادی و دارایی نیز در مناطق سیلزده گلستان حضور یافتند. 
 

به دستور رییس جمهور تمام دستگاههای اجرایی مشغول امدادرسانی و جمع بندی آمار برای رسیدگی فوری به مشکلات سیل زدگان هستند.

با وجود هشدار هواشناسی و آمادگی قبلی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران گلستان، بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در استان بر جای گذاشته و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت. 
از دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی بیش از 300 میلمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.

214231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود لاریجانی و جهانگیری به استان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..