تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوکه شدن صاحبخانه از هجوم مارهای سمی به خانه‌اش! +فیلم

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان اهل تگزاس آمریکا که سرگرم چک کردن سیم‌های خانه اش بود هرگز تصور نمی‌کرد که با صحنه‌ای وحشتناک در زیرزمین خانه اش مواجه شود. این مرد که هویتش مشخص نشده است ناگهان ده‌ها مار سمی غول پیکر را که در زیر زمین خانه اش بودند مشاهده کرد. ویدئویی که یکی از مارگیران با کمک تلفن همراه تهیه کرده است تعداد زیادی مار‌های سمی را که در کنار ستوه‌های خانه و لابلای دیوار‌ها خوابیده اند نشان می‌دهد. این مرد جوان بلافاصله با دیدن این مار‌ها از یک مرکز مارگیری درخواست کمک کرده بود.

بنا به گفته یک مرکز مارگیری محلی آن‌ها حدود ۴۵ مار سمی را روز چهارشنبه در خانه این مرد شکار کردند. این مرکز در یک پست فیسبوکی با انتشار یک ویدئو در این مورد در صفحه فیسبوک خود نوشت: " ما حول و حوش ظهر به خانه این مرد رسیدیم و با خزیدن در پایین خانه او حدود ۴۵ مار را شکار کردیم".

سرانجام تمام مار‌های خطرناک از خانه این مرد تگزاسی جمع آوری شدند. این ویدئو تاکنون بیش از ۱.۱ میلیون نفر بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به مارگیران نوشت: " شما خیلی شجاع هستید. با دیدن این ویدئو احساس ترس به من دست داد".

گفتنی است؛ هجوم این مار‌ها به این خانه در تگزاس در حالی خبرساز می‌شود که در ماه دسامبر نیز حادثه‌ای مشابه در این ایالت خبرساز شده بود. یک مرد تگزاسی ۳۰ مار سمی را در آلونک خود پیدا کرده بود. همچنین سال گذشته نیز یک زن انگلیسی که با سر و صدای عجیبی از حمام خانه اش بیدار شده بود پس از باز کردن درب حمام با دو مار سمی مواجه شد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که موجب فراری شدن صاحبخانه شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوکه شدن صاحبخانه از هجوم مارهای سمی به خانه‌اش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..