تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعبده بازی جالب ایمان کریمی در مسابقه عصر جدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در ایام نوروز هر شب پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش شمانیوز، رنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در ایام نوروز هر شب پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تهیه کننده و مجری: احسان علیخانی | ژانر: مسابقه استعدادیابی | تاریخ انتشار: بهمن ۹۷ | تعداد قسمت ها: ۵۲ اپیزود:: برنامه «عصر جدید» اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران است با حضور استعداد‌های ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی به عنوان داور در این مسابقه حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعبده بازی جالب ایمان کریمی در مسابقه عصر جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..