تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد برای استقلال در آستانه بازی دربی +عکس

طارق همام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس دچار مصدومیت شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر،  طارق همام که برای حضور در بازی‌های تدارکاتی در تیم ملی فوتبال عراق به سر می‌برد، در جریان یکی از تمرینات این تیم مصدوم شد و به بازی با اردن نخواهد رسید.این خبری است که رسانه‌های عراق از شب گذشته به آن پرداخته و تاکید کرده اند شرایط طارق برای بازی با اردن فراهم نیست.

خبر بد برای استقلال در آستانه بازی دربی +عکس
خبر بد برای استقلال در آستانه بازی دربی +عکس
این در حالی است که طارق عضو تیم استقلال تهران هم هست و این تیم روز شنبه هفته آینده باید در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود. ساعت بازی دربی 98 به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از موج: تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در هشتادو نهمین دربی پایتخت در هفته بیست و سوم لیگ برتر هجدهم فوتبال به مصاف هم خواهد رفت.


دربی ۸۹ پایتخت شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد برای استقلال در آستانه بازی دربی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..