تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصحیح شفیعی‌کدکنی از «تذکره‌ الاولیاء» به بازار می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک ایران به زودی می‌توانند «تذکره‌ الاولیاء» عطار نیشابوری را با مقدمه، تصحیح و توضیحات محمدرضا شفیعی کدکنی بخوانند. آن‌طور که محمدرضا جلایی‌پور در کانال تلگرامی‌ خود خبر داده است، این کتاب در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد. 

جلایی‌پور در این باره نوشت: «اگر هنوز تذکره را نخوانده‌اید می‌صرفد چند روز دیگر هم صبر کنید و تصحیح بهتری از آن را بخوانید و اگر خوانده‌اید مکرر خواندنش را با تصحیح شفیعی کدکنی تجربه کنید.»

محمدرضا شفیعی کدکنی از شاخص‌ترین افرادی است که به تصحیح و پژوهش درباره‌ آثار عطار پرداخته است.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصحیح شفیعی‌کدکنی از «تذکره‌ الاولیاء» به بازار می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..