تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار معجزه آسای زن توریست از چند قدمی مرگ! +فیلم

سلفی مرگبار دختر جوان بر روی صخره ساحلی! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن توریست جوانی که قصد داشت بر روی صخره ساحلی عکس بگیرد نمی دانست چه اتفاق وحشتناکی در انتظارش است. این دختر جوان که ملیتش چینی اعلام شده در حالی که بر روی یک صخره ایستاده بود و خود را آماده گرفتن چند عکس می کرد ناگهان با برخورد یک موج شدید به او به اطراف پرتاب شد.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین شده است لحظه وقوع این حادثه و فرار معجزه آسای این دختر جوان را از مرگ حتمی به تصویر می کشد. این ویدئو که ابتدا در فیسبوک منتشر شد دختر جوان را در حالی که دست های خود را باز کرده و در بالای یک صخره ایستاده و لبخند بر لب دارد نشان می دهد. لحظاتی بعد در حالی که دختر جوان در حال گرفتن چند عکس یادگاری است یک موج بزرگ از راه می رسد و او را به شکلی وحشتناک به اطراف پرتاب کرده و از مقابل لنز دوربین محو می کند.

در ادامه چند نفر از گردشگران که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند بلافاصله به کمک زن جوان شتافتند و او را که به شکلی معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به در برده بود به ساحل منتقل کردند. در تصاویر منتشر شده در حالی که این دختر از نواحی مختلف بدن دچار جراحت و کوفتگی شده است دیده می شود. این اتفاق در جزیره " " Nusa Lembongan اندونزی رخ داد.

گفتنی است؛ پرتاب این توریست جوان چینی توسط امواج دریا در سواحل اندونزی در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز یک توریست آمریکایی در سواحل جزیره ای در ژاپن دچار حادثه شده بود. این زن سالخورده در حالی که روی یک تکه یخ شناور سوار شده بود و قصد داشت چند عکس بگیرد ناگهان با وقوع یک موج به داخل دریا کشیده شد.

انتهای پیام/

سلفی مرگبار دختر جوان بر روی صخره ساحلی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار معجزه آسای زن توریست از چند قدمی مرگ! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..