تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد بی‌گناهی که 20 سال را در زندان گذراند! + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان اهل کالیفرنیای آمریکا مجبور شد به خاطر قتلی که هرگز مرتکب نشده بود مدت ۲۰ سال از عمرش را در زندان بگذراند. " فرانکی کاریلو" به همراه پدرش در خانه حضور داشت که "دونالد سارپی" در اثر تیراندازی از سوی یک راننده عبوری در منطقه " لین وود" کالیفرنیا جانش را از دست داد. با وجود آنکه فرانکی در لحظه وقوع قتل در شهر دیگری حضور داشت شاهدان عینی به پلیس گفتند مرد مهاجم فرانکی کاریلو بوده است.

فرانکی با حکم دادگاه به زندان محکوم شد. سرانجام بی گناهی این مرد ۴۵ ساله در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۱ به اثبات رسید و او پس از تحمل ۲۰ سال زندان به عنوان یک مرد بیگناه آزاد شد. فرانکی که دارای سه فرزند است در هشتمین سالگرد آزادی اش در گفتگویی به Sky News گفت:: " من تنها ۱۶ ساله داشتم که بازداشت شدم. من در یک دبیرستان مشغول به تحصیل بودم و با پدرم زندگی می‌کردم. نمی‌خواهم از واژه فقیر استفاده کنم، اما ما به سختی روزگار می‌گذراندیم. "

آقای کاریلو در شهر می‌وود کالیفرنیا زندگی می‌کرد که مقتول سارپی در ۱۸ ژانویه ۱۹۹۱ به قتل رسید.

مرد بی گناهی که 20 سال را در زندان گذراند! + تصاویر////////////////
فرانکی ادامه داد: " چیزی که ما می‌دانیم این است که سه نفر در آن خودرو حضور داشتند. قتل در ساعت ۷ شب و در حالی که هوا کاملا تاریک بود رخ داد. پس از آنکه این خودرو از مقابل سه منزل مسکونی رد شد، شخصی که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود اقدام به تیراندازی به عده‌ای جوان آفریقایی آمریکایی کرد. گلوله به هیچ یک از آن‌ها اصابت نکرد، اما به آقای سارپی که در فاصله نزدیکی از آن‌ها حضور داشت برخورد کرد و او جانش را از دست داد. "

مرد بی گناهی که 20 سال را در زندان گذراند! + تصاویر////////////////

پلیس تحقیقات خود را برای یافتن قاتل مقتول که در آن زمان ۴۱ سال داشت با جمع آوری شواهد از جوانانی که در صحنه قتل حضور داشتند آغاز کرد. یکی از شاهدان اصلی پسر جوانی با نام "اسکات ترنر " بود. در حالی که در بازجویی‌هایی های اول، دوم و سوم هیچ اطلاعاتی دال بر نقش فرانکی در این قتل از سوی این جوان ارائه نشد ناگهان در مرتبه چهارم او تصویر فرانکی را به عنوان قاتل به ماموران پلیس نشان داد.

فرانکی که اصلیتی مکزیکی دارد توسط پلیس دستگیر شد. پس از گذشت ۸ ماه از این قتل سایر جوانانی که در محل قتل حضور داشتند عکس فرانکی را به عنوان مهاجم تیرانداز انتخاب کردند. سرانجام او در حالی که تنها ۱۸ سال داشت روانه زندان شد. این در حالی بود که پدر او در بیرون از زندان تلاش خود را برای اثبات بی گناهی پسرش انجام می‌داد. سرانجام فرانکی در سال ۲۰۱۱ و با اثبات بی گناهی اش از زندان آزاد شد. او با مطرح کردن یک دادخواست تحت عنوان تضییع حقوق شهروندی مبلغ ۱۰ میلیون دلار دریافت کرد.

مرد بی گناهی که 20 سال را در زندان گذراند! + تصاویر////////////////

انتهای پیام/

آزاد شدن مرد بی گناه پس از  ۲۰ سال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد بی‌گناهی که 20 سال را در زندان گذراند! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..