تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی می A3 با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

براساس آخرین گزارش‌ها، گوشی هوشمند شیائومی می A3 با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

چند روز قبل گفته شد که . ظاهرا تلاش شیائومی برای حضوری فعال در بازار کماکان ادامه دارد.

شیائومی قصد دارد گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود را با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه کند. براساس گزارش XDA-Developers، حداقل سه گوشی هوشمند جدید با فناوری FOD یا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای تست سخت‌افزاری رؤیت شده که کدنام حداقل دو مورد از آن‌ها مربوط‌به اندروید وان است.

شیائومی می 6 / xiaomi mi 6

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود این سه گوشی هوشمند شیائومی می A3، شیائومی می A3 لایت و گوشی سوم نسخه‌ی مخصوص بازار چین یکی از این دو گوشی هوشمند باشد. این سه گوشی هوشمند میان‌رده با کدنام pyxis ،bamboo_sprout و  cosmos_sprout رویت شده‌اند که پسوند sprout- پیش‌تر در دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید وان به‌کاررفته است. احتمال دارد گوشی هوشمندی که در کدنام آن پسوند sprout- دیده نمی‌شود، گوشی هوشمند بعدی شیائومی می ۶ ایکس یا شیائومی می ۷ ایکس باشد.

فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دیگر گران‌قیمت نیست. شرکت‌هایی همچون اوپو، ویوو و سامسونگ نیز، آخرین میان‌‌رده‌های خود را با این فناوری به بازار عرضه کرده‌اند. بدین ترتیب احتمالا خیلی زود شاهد حسگر نوری زیر نمایشگر OLED گوشی‌های هوشمند ردمی نیز خواهیم بود.

در حال حاضر، تنها گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار می ۸ و می ۹ شیائومی و گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ بلک شارک ۲، از فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند. چند روز قبل، 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی می A3 با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..