تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت ستودنی خلبان در فرود هواپیما حین وقوع طوفان +فیلم

لحظه دلهره آور فرود هواپیما حین وقوع طوفان! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به‌تازگی منتشر شده است فرود دلهره آور یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک حین وقوع طوفان در یکی از فرودگاه‌های آلمان را به تصویر می‌کشد. خلبان این هواپیما حین بارش باران و وزش باد شدیدی که بیش از ۷۵ مایل بر ساعت (۱۲۰ کلیومتر بر ساعت) سرعت داشت با مهارت خود موفق به فرود ایمن روی باند فرودگاه شد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که هواپیما در آسمان در نزدیکی باند فرودگاه قرار گرفته و آماده فرود است بر اثر وزش باد و بارش باران دچار مشکل می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که این هواپیمای مسافربری سسنا ۶۸۰ بر اثر وزش باد شدید به سمت راست و چپ تغییر جهت می‌دهد، اما سرانجام خلبان تعادل هواپیما را حفظ کرده و با وجود شرایط نامساعد جوی موفق به فرود هواپیما روی باند می‌شود. در حالی که هر لحظه مسیر هر دو هواپیما در اثر طوفان شدید در آسمان تغییر می‌کند، خلبان موفق می‌شود هواپیما را روی باند فردگاه روی زمین بنشاند.

این حادثه در تاریخ ۱۰ مارس و در فرودگاه دوسلدوروف آلمان رخ داد. فردی که با تلفن همراه خود این ویدئو را تهیه کرد در این باره گفت:: " مورد منحصر به فردی که من در این صحنه مشاهده کردم این بود که چیزی نمانده بود که حین فرود در اثر وزش باد شدید بال سمت راست هواپیما به زمین و باند فرودگاه برخورد کند. صحنه‌ای دلهره آور بود که من تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. "

انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز ویدئوی فرود دلهره آور دو فروند هواپیمای دیگر در فرودگاهی در انگلیس خبرساز شده بود. خلبانان یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای بی و همچنین یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی توماس کوک موفق شدند با وجود طوفان و وزش باد شدید این دو هواپیما را با موفقیت روی باند فرودگاه منچستر بر زمین بنشانند.

انتهای پیام/

لحظه دلهره آور فرود هواپیما حین وقوع طوفان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت ستودنی خلبان در فرود هواپیما حین وقوع طوفان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..