تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل پنهان و خطرناک پرسپولیس در آسیا

پرسپولیس در اوج بدشانسی از دو بازی اولش در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک امتیاز گرفت تا حالا کارش برای صعود به مرحله بعد بسیار دشوار شود؛ مخصوصا که این تیم تا پایان رقابت‌ها فقط یک مسابقه خانگی واقعی در تهران خواهد داشت و هر دو بازی با الاهلی عربستان را باید در زمین بی‌طرف انجام بدهد. در کنار بدشانسی و البته معضل فشردگی مسابقات که استقلال را هم آزار داده، پرسپولیسی‌‎ها یک مشکل مهم، اما پنهان دیگر پیدا کرده‌اند؛ اینکه هر دو دفاع میانی این تیم در دو بازی نخست اخطار گرفته‌اند و در آستانه محرومیت هستند. جلال حسینی در بازی با پاختاکور کارت گرفت و شجاع خلیل‌زاده هم برابر السد اخطار دریافت کرد. با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا، الان هر کدام از این دو بازیکن یک کارت دیگر بگیرند محروم خواهند شد و یکی از مسابقات کلیدی باقی‌مانده را از دست خواهند داد.

41357




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل پنهان و خطرناک پرسپولیس در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..