تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلم

کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به هفت روز است که مردم استان گلستان درگیر سیل هستند. سال نو در این مناطق در حالی آغاز شد که بارش شدید باران، خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم در برخی شهرها و روستاهای این استان را تخریب کرد. بارش چیزی نزدیک به ۷۰ درصد میانگین بارندگی یکسال استان گلستان در مدت زمان سه روز، باعث شد تا سیلابی کم سابقه در گلستان به وقوع بپیوندد. 

ویدئویی تامل‌برانگیز از ساکنان روستای ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. مردمان این روستا که تجربه تلخ زلزله در سال  ۹۶ را دارند حالا دست به کار شدند تا در حد توان مایحتاج مردم سیل‌زده استان گلستان را تأمین کنند.

در ادامه ویدئویی از این کمک‌های جمع آوری شده در ثلاث باباجانی را می‌توانید ببینید.

گفتنی است؛ روز گذشته برخی از چهره‌های ورزشی با هشتگ #کمک از مخاطبان خود، مسئولان و مردم برای رسیدگی به وضع  ساکنان درگیر سیل تقاضای کمک کردند.

بیشتر بخوانید: ورزشکاران برای سیل آق‌قلا از مردم کمک خواستند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..