تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای مسیح علی نژاد به راهیان نور هم باز شد! + فیلم

چندسالی از شروع کمپینی با عنوان چهارشنبه‌های سفید با جهت‌دهی مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار و خبرنگار ساکن آمریکا در خارج از کشور می‌گذرد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: ویدئویی متفاوت از چهارشنبه‌های سفید مسیح علی‌نژاد در مناطق جنگی جنوب کشور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

چندسالی از شروع کمپینی با عنوان چهارشنبه‌های سفید با جهت‌دهی مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار و خبرنگار ساکن آمریکا در خارج از کشور می‌گذرد. شواهد گواه بر آن است که مجموعه اقدامات او در خارج از کشور با موفقیت همراه نبوده است. با این حال او پس از هر شکست دوباره با ژشت آزادی‌خواهی با جهت‌گیری از سوی سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کند با دروغ‌های خود مخاطبان خود را فریب دهد.

به‌تازگی تعدادی از جوانان انقلابی که برای بازدید از مناطق جنگی به سفر راهیان نور رفته‌اند، ویدئویی خطاب به مسیح علی‌نژاد ضبط کردند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این جوانان در اقدامی طنز تلاش واهی این روزنامه‌نگار غرب نشین را به سخره گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای مسیح علی نژاد به راهیان نور هم باز شد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..