تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت 2 میلیون و 430 هزار نفرشب مسافر در مازندران/آمار فوتی‌های تصادفی به ۹ نفر رسید

ساعت: 09:18 منتشر شده در مورخ: 1398/01/03 شناسه خبر: 1470034

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اعلام کرد؛

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تا پایان روز یکم فروردین ماه 98 را دو میلیون و 431 هزار و 801 نفر-شب اعلام کرد و گفت: آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز امسال به 9 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد کل مسافران مقیم در استان مازندران تا پایان روز یکم فروردین ماه 98 را دو میلیون و 431 هزار و 801 نفر-شب اعلام کرد و اظهار کرد: طی این مدت، یک هزار و 110 فقره بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

وی میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را طی این مدت، 18 میلیون و 295 هزار لیتر اعلام کرد و افزود: تعداد چادرهای برپا شده طی این مدت در پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها، یک هزار و 982 تخته چادر بوده است و تعداد 391 مورد بازرسی از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران میزان مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده طی این بازه زمانی را سه هزار و 362 کیلوگرم بیان کرد و ادامه داد: ضمن صدور یک‌هزار و 177 اخطاریه بهداشتی، تعداد 22 اماکن بهداشتی نیز تعطیل شد.

این مسئول تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس را طی این مدت، یک هزار و 743 مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان، تعداد ماموریت های تصادفی اورژانس 115، 444 مورد بوده که بوده است.

فرزانه با بیان اینکه تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها را 2 نفر اعلام و اظهار کرد: تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، 336 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد 35 هزار و 967 نفر بیمار در اورژانس‌ بیمارستان‌های استان، ویزیت شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد بازدیدهای نظارتی طی این مدت را، دو هزار و 896 مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون، 326 تن پرتقال، 945 تن سیب، 96 تن گوشت قرمز و دو هزار و 914 تن گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

این مسئول میزان تردد خودروها در محورهای ورودی استان را 370 هزار و 875 دستگاه و میزان تردد خودروها در محورهای خروجی استان را 236 هزار و 503 دستگاه اعلام کرد و افزود: یک هزار و 30 اکیپ و 940 دستگاه ماشین‌آلات طی این مدت با استقرار در گردنه‌ها و طول محورها به ارائه خدمات راهداری پرداختند.

فرزانه تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای استان را طی روزهای 27 الی پایان یکم فروردین ماه امسال، 149 هزار و 895 نفر و تعداد گردشگران مقیم در روستاها را 303 هزار و 128 نفر شب بیان کرد و گفت: طی این بازه زمانی، تعداد 207 هزار و 380 نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید و زیارت کردند.

وی تعداد کنسرت‌های موسیقی و جنگ های شادی برگزار شده طی این مدت را 115 نمایش و اجرا اعلام کرد و یادآور شد: تعداد بازدید از موزه‌های استان، 644 نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران تعداد ماموریت‌های انجام شده از سوی هلال احمر را 100 مورد اعلام و بیان کرد: تعداد کل تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال احمر 25 مورد بوده است. به گفته وی، طی این بازه زمانی، تعداد 9 هزار و 323 نفر امداد رسانی شدند.

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به انجام 661 طرح ترافیکی در سطح شهرهای استان ؛ متذکر شد: طی این بازه زمانی، تعداد 6 هزار و 277 گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در قالب گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری انجام شد.

فرزانه تعداد گشت راهداری تا پایان نخستین روز فروردین ماه امسال را 9 هزار و 696 نفر ساعت بیان و اذعان کرد: 706 عدد علائم و تجهیزات ایمنی در جاده‌های استان نصب شد.

به گفته وی، طی این بازه زمانی، 3 هزار و 793 مسافر نیز از طریق حمل ریلی مسافری در استان، جا به جا شدند.

گفتنی است بر اساس آمارهای اعلام شده، تعدا ماموریت‌های تصادفی هلال احمر و نیز فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 50 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت 2 میلیون و 430 هزار نفرشب مسافر در مازندران/آمار فوتی‌های تصادفی به ۹ نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..