تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۵ بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان

فعالیت 5 بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امدادرسانی در مناطق سیل‌زده گلستان از طریق زمین، هوا و دریا شروع شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، پنج بالگرد در استان در حال فعالیت است و مقرر شده یک بالگرد دیگر نیز به این تعداد اضافه شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا زمانی که مردم به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

پیروزی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: اسکان موقت حادثه‌دیدگان و توزیع اقلام امدادی و غذا در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم خواهیم بود.

وی همچنین گفت؛ بنا بر اعلام هلال احمر استان تا کنون ۱۰ شهر در استان گلستان درگیر سیل و برف بوده اند که به ۳۷۳۶۴ نفر امدادرسانی شد.

هروی مدیرعامل هلال احمر گلستان هم گفت: ۳۰۷ تیم از هلال احمر تا ساعت ۱۰ امروز ۶۲۴۷ نفر را اسکان دادند و ۹۳۴۱ منزل مسکونی تخلیه آب شدند.

همچنین ۱۳۳۲ امدادگر، ۴۴ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات تیپ ۱ و ۲، به همراه پنج فروند بالگرد و ۵ قایق نجات در حال امدادرسانی به سیل زدگان گلستان هستند.

وی ادامه داد : تا کنون ۹۵۰۶ بطری آب، ۵۳۳۰ قوطی کنسرو، ۲۰۷۴۰ قرص نان و ۶۱۲۸ بسته غذایی میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۵ بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..