تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش نیروهای عملیاتی برای خارج کردن آب سیلاب از مناطق روستایی و شهری ادامه دارد

تلاش نیروهای عملیاتی برایخارج کردن آب سیلاب از مناطق روستایی و شهری ادامه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار عصر جمعه در بازدید از مناطق سیل زده میاندورود در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از چند روز بارش باران، هوای آفتابی امروز و فردا این فرصت را برای نیرو‌ها ایجاد می‌کند تا برای خارج کردن آب سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش تمام نیرو‌های امدادی بر این است تا به سرعت این آب‌ها را از مناطق خارج و به سمت دریا هدایت بکنند.
معاون وزیر کشور با اشاره به بارش بی سابقه باران در استان‌های شمالی بویژه مازندران و گلستان، گفت:: این سیلاب به بیش از ۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی مازندران آسیب زد.

وی افزود: همچنین ۶ دهنه پل ارتباطی مهم روستایی و ۶۰ دهنه پل روستایی کوچک در مازندران آسیب دید و برخی نیز کاملا تخریب شدند.

به گفته نجار علاوه بر واحد‌های مسکونی، سیلاب به بخش‌های کشاورزی، آبزی پروری، دامداری، مرغداری و واحد‌های صنعتی این استان خسارت زده است.
وی همچنین از رفع کامل مشکل خطوط آب، برق، گاز و مخابرات مناطق سیل زده مازندران خبرداد و گفت: تعدادی کمی از روستا‌های استان بخاطر رانشی بودن راه دسترسی هنوز با پاره‌ای مشکلات در این زمینه مواجه هستند.

معاون وزیر کشور گفت: همچنین در این سیلاب، تصفیه خانه آب شرب برخی شهر‌های مازندران از جمله بابل، بابلسر، فریدونکنار و سوادکوه از مدار فعالیت خارج شد که می‌بایست هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزیاب در حال بررسی خسارت‌های این سیلاب هستند.

انتهای پیام/ب

تلاش  برای خارج کردن آب سیلاب از مناطق روستایی و شهری ادامه دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش نیروهای عملیاتی برای خارج کردن آب سیلاب از مناطق روستایی و شهری ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..