تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر هالیوودی که خود را در اتاقش حبس کرد!

بازیگر هالیوودی که خود را در اتاقش حبس کرد!به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بری لارسون بازیگر ۲۹ ساله آمریکایی است و از جوان‌ترین بازیگرانی شناخته می‌شود که موفق به دریافت اسکار و گلدن گلوب در سن پایین شده اند.

او برای ایفای نقش در فیلم «اتاق» که جایزه اسکار وی مربوط به همین فیلم می‌شود، یک ماه خود را در خانه بدون هیچ راه ارتباطی با بیرون حبس کرد و رژیم غذایی سختی گرفت تا با شخصیت فیلم به طور کامل آشنا شود.

از نکات جالب دیگری که در مورد این بازیگر می‌توان به آن اشاره کرد، این است که او با وجود توانایی در هنر و سینما بار‌ها بازیگری را به دلیل اینکه به نظرش دشوار بوده، رها کرده است.

همچنین به گفته خودش به دلیل اینکه بسیار خجالتی بوده، در کودکی به مدرسه نرفته و در خانه و توسط مادرش تعلیم دیده است. بری لارسون از سال‌های کودکی علاقه زیادی به نوشتن و کارگردانی داشته و تابستان‌ها به همراه پسرعموهایش نمایش‌هایی اجرا می‌کرده است. تلاش‌های لارسون جواب داد و او در سن ۶ سالگی موفق شد، به عنوان کم سن‌ترین هنرجو وارد موسسه تئاتر کنسرواتوار آمریکا شود.

والدین بری لارسون زمانی که او هفت ساله بود، از هم جدا شدند و در سال ۱۹۹۸ او به همراه مادر و خواهر کوچکترش ملانی، به لس آنجلس نقل مکان و در لس آنجلس زندگی زندگی محقری را آغاز کردند.

او در ابتدا کارش را با آثار کمدی خانوادگی شروع کرد و به دلیل موفقیت در ژانر کمدی، فیلم‌هایی که بعد از آن نیز به وی پیشنهاد شد در همین ژانر بوده است.

او در سال ۲۰۱۲ در فیلم «خیابان جامپ ۲۱» ظاهر شد که واکنش مثبت منتقدان را به همراه داشت و در گیشه نیز به فروش خوبی رسید.

او با فیلم «اتاق» در سال ۲۰۱۵ بیشترین جایزه‌ای که یک بازیگر میتوانست به دست آورد را از جمله اسکار، گلدن گلوب، بفتا و جایزه انجمن منتقدان از آن خود کرد.

لارسون پس از این فیلم در پروژه‌های معروف هالیوود شرکت کرده است که داغ‌ترین آن‌ها فیلم «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان؛ پایان بازی» است که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

او در عرصه کارگردانی نیز فعالیت‌هایی داشته است و با فیلم کوتاه بازو در سال ۲۰۱۲ توانست در جشنواره فیلم ساندنس جایزه بهترین فیلم کوتاه را دریافت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر هالیوودی که خود را در اتاقش حبس کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..