تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامۀ ویژۀ شفر برای تبریزی در دربی!

برنامۀ ویژۀ شفر برای تبریزی در دربی! - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24 - وینفرید شفر در نیم ‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بالاخره توانست جواد اعتماد خود به مرتضی تبریزی را بگیرد.

مرتضی تبریزی که  با سر وصدا و جنجال‌های فراوان از ذوب‌آهن اصفهان به استقلال پیوست، در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتوانست چهره‌ای مصمم را از خود ارائه بدهد تا انتقادهای فراوانی نسبت به او مطرح شود.

مرتضی تبریزی

مرتضی تبریزی

در این مسیر وینفرید شفر سرسختانه بر روی بازی دادن به او و قراردادنش در ترکیب اصلی ایستاد تا اعتماد به‌نفس را بار  دیگر در این ستارۀ جوان قرار بدهد و او را به اوج آمادگی برساند؛ طبق اخبار منتشر شده از اردوی استقلال، شفر قصد دارد تا از شروع دوبارۀ تمرینات این تیم، به تبریزی ماموریتی ویژه برای دربی بدهد و همانند آنچه که او در دیدار برابر نساجی و پیکان از خود به نمایش گذاشت بازی بگیرد و قلب خط دفاع پرسپولیس را با استفاده از سرعت و تکنیک و هوش تبریزی نشانه بگیرد.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامۀ ویژۀ شفر برای تبریزی در دربی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..